Saturday, August 15, 2009

my new company in bed.. n gurlz outing..!!!

my new company in bed..!!
(korang jgn pikir bukan-bukan tau....)



aq baru dpt teddy nieh smalam.. so tak der nama lg...
Thanks kpd yg memberi... i'll treasure it.. luv ya..

Dgn adanya teddy nieh.. aq dah ada one big hepi famili... suma nya ada 5.. 1 jer aq beli sendiri.. yg lain suma org kasi.. Trimas k...



So thanks mama... thanks abah... thanks mimi.... Thanks 'someone' (x leh reveal nama)... n thanks to me...
Hehe.. lgkap satu kluarga...

Gurlz outing..!!~

Hari nieh tak mkn nasi lgsung...
my breakfast + lunch + dinner + supper = burger king
heharap tak gastrik.. aq dah lama dah tak kena gastrik nieh..


kami pi mid... tgk KASUT..!!
hehe.. gurlz lar kata kan..
usha jer lar.. window shopping.. hehe..


Senn ngan intan tgkap gambar ngan A.Samad Said kat MPH.. aq jelez.. (itu lar pia.. pi merayau lg.. kan dah terlepas.. haish.. )

>that's all for today.. bubye...<

2 comments:

  1. new company in bed..
    hoho..
    pia.. x sangka aku...haha
    budak b3 macam ni.. lol..
    bangga ni aku org first nak comment...hehe..
    blog kau best nak baca sbb simple and straight..
    kuar x ajak aku.. xpe la aku redha..
    haha
    keep it up..
    make sure slalu update
    hari2 aku bukak blog ko nak tgk ada update x..
    mesti rasa pressure dah...wakakaka..
    k take care.. jumpa kat tutorial...haha

    ReplyDelete
  2. aku ske ko letak gmbar aku!!!hahahaa....teruskan!!!aku mmg ske beli kasut!!

    ReplyDelete